A kép forrása: Racingline
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Ez a legszembetűnőbb változtatás a Ferrari tavalyi autójához képest, de nem az egyetlen, hiszen 99%-ban új kocsiról beszélhetünk.
A Ferrari idei Forma-1 autója jelentős változtatásokon esett át a tavalyi modellhez képest, főleg az aerodinamikában és a felfüggesztés kialakításában. Az autóban a legmarkánsabb változást az első felfüggesztés átállása jelenti, amely a Red Bull és a McLaren megoldásához igazodik. Az új felfüggesztés segít a kocsi körüli légáramlatok tisztábbá tételében és nagyobb aerodinamikai fejlesztési lehetőségeket teremt. A technikai változtatásokkal a Ferrari arra törekedett, hogy az autó kevésbé bólintson fékezéskor, miközben növeli a leszorítóerőt és a versenyképességet. Az SF-25-ös koncepciója azonban alapvetően ugyanaz maradt, nem akartak radikális változással előállni, hanem inkább kontrollált, hatékonyabb autót terveztek a versenyszezonra. Minden apró módosítás egy nagy egészet alkot, és a csapat reményei szerint a fejlesztések jól működnek majd a versenypályán.